YaIs

Daisypath Anniversary tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday 18 October 2012

GOLD COAST MORIB RESORT

Sebulan y lepas aku ade pegi tempat ni...so aku nk tunjuk la serba sikit gambar kt sana..kot2 ade org nk pegi bercuti kt sana...dpt la tgok dulu bilik otel tu cemana...pada pendapat aku bilik nyer amat puas hati la..cume satu je aku xsuke...huh....bila keluar je bilik atau bukak sliding door tu ade bau skit...tambah2 kuat bila waktu mlm...faham2 sendiri la bau ape ek..kalu org dh biasa pegi morib ni...aku pun mula2 xtau ape y bau ni..sibuk tnye hubby...aku g tau gak ler sbb mesti ade gak org xtau ek..bau kh....r...kn kt situ ade ternakan tsbut...tp selama duk situ..buat2 je xbau..hahaha...
back to gambar ye...moh la tgok...

 
view xbest ni menghadap jalan n parking
 

 
katil 2 single..tp usah risau bg y pegi keluarga mcm i ni..bley dicantumkan..
masa aku dh masuk bilik ni ramai sgt aku dgr kt ats la bwh la duk tarik katil...masing2 duk cntum katil kot..haha
 

 
ade tingkap  bley jenguk ke bilik air
 
 
 
 

jakuzi
mlm2 baby dh tido bley la berjakuzzi dgn hubby sambil borak2..hehe

 

 




 
sekian
itu je la serba sedikit nyerrr..
tata

No comments:

Post a Comment